Kijk eens om je heen. Overal komen professionele ontwerpen voor. In vrijwel ieder branche krijg je te maken met concurrentie. Andere bedrijven die een soortgelijk product of een vergelijkbare dienst aanbieden. Hoe zorg je er dan voor dat mensen voor jouw bedrijf kiezen? Dan komen reclame en marketing om de hoek kijken. Mensen zijn visueel ingesteld en baseren hun aankopen daarnaast ook nog eens vaak op emotie in plaats van logische redenen. Oftewel, jouw verhaal is belangrijk, en de manier waarop je dit weergeeft in beeld is nog belangrijker! Grafisch ontwerpbureau The Ad Agency gaat daarom met jou in gesprek om het verhaal dat jij wilt vertellen te vertalen naar een grafisch ontwerp.

Kies voor een grafisch ontwerpbureau dat werkt op basis van jouw input

Wat wil je als onderneming uitstralen? En wie wil je hiermee bereiken? Wist je dat je zelf de meest belangrijke bron van informatie én inspiratie bent bij het maken van een grafisch ontwerp. Jij weet het meeste te vertellen over het bedrijf, over de normen en waarden, de werkethiek, noem maar op! Bij The Ad Agency gaan ze daarom eerst met je zitten tijdens een eerste kennismaking om een beeld te krijgen van de kern van je onderneming. Dit grafisch ontwerpbureau maakt op basis daarvan de eerste schetsen die jij zelf nog kunt voorzien van op- en aanmerkingen voordat er een definitief ontwerp wordt gemaakt. We kunnen het je mooi vertellen, maar waarom bel je niet even voor een verfrissende kennismaking? Je zit toch nog nergens aan vast!

Het grafisch ontwerpbureau dat van jouw verhaal een plaatje maakt

Niet voor niets kiezen tal van bedrijven voor een grafisch ontwerpbureau. Hiermee weet je zeker dat jouw huisstijl er perfect uitziet. Tekst en informatie vertalen naar een visueel beeld, anders dan de letters op papier, is een vak apart. Een vak dat The Ad Agency helemaal in de vingers heeft. Wees er wel op voorbereid dat je een aantal pittige vragen gesteld krijgt bij dit grafisch ontwerpbureau. Wat wil je uitstralen naar je doelgroep? Wat is je doelgroep eigenlijk? En waarom zit je in deze business? Waar bemoeien ze zich mee, wanneer ze alleen een ontwerp hoeven te maken, nietwaar? Nou, je hebt pas iets aan een grafisch ontwerp wanneer dit ontwerp correct weergeeft wie jij bent en waar je onderneming voor staat!