Browsing: Banen en opleidingen

Op zoek naar een goede baan? Ontdek onze vacatures!

Tester

Wil jij dolgraag een bijdrage geleverd in de uitblinker anti corona? heb je een afgeronde hbo vorming of een afgeronde mbo-4 vorming met een medische decor? mooi! Dan kun jij straks aan de slag als reseacher bij de ggd in rotterdam. lees snel voorts en solliciteer!

Wat je gaat doen

Als onderzoeker bij de ggd in randstad ben jij aansprakelijk voor het verwijderen van coronatesten en het opschrijven van de bemonstering. Natuurlijk gebeurt dit gedurende zeer beschermende omstandigheden en volgens een strikte werkinstructie. De cliënten komen met de auto naar een testlocatie en werd vanuit de auto bemonsterd. Je neemt een keel en neuskweek af en zorgt dat deze op de juiste manier verdisconteren en getest kan werd.

Wie je bent

Wanneer je als vorser aan de slag wilt bij de ggd in randstad is het fundamenteel dat je :
• een afgeronde hbo educatie hebt.
• óf een mbo educatie met medische toneel hebt.
• tenminste drie dagen per week vacant bent, ook in het weekeinde en de avonduren.

Wat je krijgt

Als reseacher bij de ggd in rotterdam kun je rekenen op :
• een traktement tussen € 15 en € 18 bruto per uur, uiteraard onzelfstandig van jouw cognitie en ervaring.
• 8, 33 % vakantietoeslag.
• reiskostenvergoeding.
• de kans om bij te dragen aan het aanvechten van het coronavirus in nederland.
• een persoonlijk ontwikkelplan exclusief bijpassende trainingen.

Werken bij de ggd in randstad

Je werk bevindt zich in rotterdam. Vermits het reizen met het openbaar transport nog steeds wordt afgeraden is het wel handig als je op loop- of fietsafstand van de testlocatie woont. Op dit tijdstip geworden er vijf verscheidene locaties in de stad opgezet ( o. A. Topsportcentrum rotterdam, ommoord, rotterdam noord ). , waardoor er te rotterdam steevast wel één bij jou in de buurt moet zijn. Mocht je het zelf geen vraagstuk opsporen, dan kun je wel met het openbaar transport en geworden je reiskosten vergoed.

De werkdagen en werktijd zijn in bespreking, maar je wordt minimaal drie dagen per week ingeroosterd. Ook is het vitaal dat je ook in de weekenden en avonduren kunt werken. We tegemoetzien dat de roeping in ieder geval tot en met september gaat duren, maar de kans dat het verlengd gaat word tot maand is ook present.

Uiteraard staat deze vacature open voor allen die zich hierin herkent.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/solliciteer.html

{ Comments are closed }

Ben jij de PHP-developer die we zoeken!? Bekijk snel onze jobaanbieding!

Vacature PHP Webdeveloper

Een unieke kans op de it tak ‘klikotronics ‘ van een bedrijf met een rijke historie.

Voor onze afnemer kliko menigte zijn we op zoek naar een full stack php developer ( met een beetje of heel veel ervaring ).
In deze functie ben je in een klein team gehouden voor de it webapplicaties.
Je bent zowel bezig met architectuur, redesign, opbouw en uitbouwen van nieuwe functionaliteiten als onderhoud etc. De mogelijkheden zijn oneindig.
En je krijgt alle mogelijkheid voor inherent inbreng je komt te werken in een innovatieve, uitdagende omtrek met een familiaire en prettige werksfeer.
Je legt verantwoording af aan het opperhoofd programmatuur development. Kortom, ben jij de programmatuur ontwikkelaar die graag programmatuur ontwikkelt en beheert alsof het je inherent âkindjesâ zijn? je takenpakket als php webdeveloper bestaat onder andere uit het volgende : het ontwerpen en programmeren van nieuwe functionaliteiten en apps ; het uittesten van de ontwikkelde programmatuur ; bemerken en oplossen van problemen/storingen in de web-omgevingen ; toezicht van de web-omgeving/functionaliteiten ; proactief voorgaan van verbeteringen omtrent kwaliteitsborging van de web-omgeving ( en ) ; technieken : php, html, css, javascript, sql, c, asp. Net, c #

Functie-eisen :

Voor deze functie van full stack php developer vragen wij het volgende :
afgeronde conditionering op mbo of hbo niveau in de route van it ;
je hebt een paar jaar programmeer ervaring. Of niet, maar bent gebruikelijk superslim ; kennis van php, mysql en html/css/javascript ;
het is een pre als je kennis hebt van andere programmeertalen ;
controle van zowel de nederlandse als engelse taal ( in woord en geschrift ) ;
je bent leergierig, communicatief vaardig en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken ;
je bent stressbestendig en in staat om prioriteiten te stellen.
Trefwoorden : webdeveloper, webontwikkelaar, php developer, webdevelopment, php, mysql,

https://www.vindazo.nl/keywords/php-developer.html

{ Comments are closed }

Intensief weggebruik en autoschade

Cenc-computers

In ons drukbevolkte land lopen de wegen vol. Op werkdagen haasten honderdduizenden forensen zich elke ochtend en elke avond door de spits waardoor ons fijnmazig mobiliteitsnetwerk tweemaal per dag dichtslibt. Maar niet alleen gedurende de spits, ook buiten de spitstijden wordt het netwerk van straten, autowegen en snelwegen intensief benut. Met zoveel auto’s die aan het verkeer deelnemen op zo een klein oppervlak, is het risico op verkeersongelukken groot. Of het nu gaat om auto’s die als verloren moeten worden beschouwd na een kop-staartbotsing op de snelweg of om lichte blikschade op de parkeerplaats bij de plaatselijke supermarkt, verzekeraars hebben er hun handen vol aan, zoals blijkt uit de hoeveelheid vacatures in de verzekeringen op internet.

Menselijke falen als oorzaak van autoschade

De meeste autoschades worden veroorzaakt door menselijk falen. Menselijke beperkingen in de vorm van inschattingsfouten zijn de meest voorkomende oorzaak van auto-ongelukken. Denk daarbij aan te hard rijden, geen voorrang verlenen of een andere auto gewoonweg over het hoofd zien. Zou het niet mooi zijn om de menselijke factor als oorzaak voor verkeersongevallen buiten werking te stellen? Zelfrijdende auto’s maken tenslotte geen menselijke inschattingsfouten. Helaas, blijkt uit diverse onderzoeken dat zelfrijdende auto’s nog altijd geen foutloos alternatief voor menselijke bestuurders zijn. Voor menselijke bestuurders eenvoudige taken als het invoegen op een snelweg of het naar links afslaan op een kruising blijken voor zelfrijdende auto’s complexe acties waarbij het nog veel te vaak misgaat. En als het misgaat, wie is er dan verantwoordelijk?

Tweezijdig snijdend zwaard

In het huidige verkeer is de verantwoordelijke partij bij een ongeval vaak eenvoudig aan te wijzen. Het is namelijk in 90% van de gevallen de bestuurder die de fout in gaat. Maar hoe gaat het bij zelfrijdende auto’s? Moeten autoverzekeraars de schade die ontstaat door softwarefouten van zelfrijdende auto’s gaan vergoeden? Dat zal een flinke stijging van de autoverzekeringspremies tot gevolg hebben. Er gaan dan ook stemmen op om de autofabrikant verantwoordelijk te houden. Dat is enerzijds een goede motivatie voor autofabrikanten om de zelfrijdende auto verder te perfectioneren, terwijl anderzijds wordt voorkomen dat verzekeraars grote sommen geld aan slachtoffers moeten overmaken bij ongelukken die zijn veroorzaakt door buggy software. Dankzij zo een tweezijdig snijdend zwaard kan de premie van de autoverzekering binnen de perken blijven, terwijl software van zelfrijdende auto’s wordt doorontwikkeld.

{ Comments are closed }